Jumat, 04 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Khasiat Jelly Gamat Gold G Mengandungi Vitamin B1, B2, B3, Vitamin B1 (Thiamin) boleh membantu fungsi sel saraf. Yang diperlukan untuk pengeluaran tenaga di dalam otak. Vitamin B2 (riboflavin) memainkan peranan yang aktif dalam metabolisme tenaga dan membina rangkaian. Vitamin B3 (Niacin) memainkan peranan yang aktif dalam metabolisme tenaga, pencernaan dan sistem saraf yang sihat.
Antiseptik semula jadi yang berguna untuk mencegah bakteria, kulat, jangkitan
Anti tumor.
,
Prof.Rizwan Hashim malaysia universiti kewarganegaraan shahih menemui bukti bahawa Manfaat Jelly Gamat Gold G  gamat bahan utama Jelly Gamat Gold G dadah mempunyai sifat maut bakteria (anti-bakteria) bakteria yang menyebabkan resdung walaupun bakteria menyebabkan radang hati lapisan Streptococcus dan Staphylococcus aureus bakteria menyebabkan meningitis berkesan kuat dalam menghapuskan timun laut. Sea kandungan timun nutrien adalah sangat lengkap dan bersatu untuk membina imuniti dan memerangi bakteria terdiri daripada 25 komponen vitamin. 9 jenis karbohidrat, 10 jenis mineral, 59 jenis lemak, 5 jenis sterol, dan 19 jenis asid amino. Selain bakteria tidak baik dimusnahkan ketahanan tubuhpun dan kesihatan meningkat.
,
Keberkesanan Gamat adalah luar biasa. Kandungan filum haiwan marin Echinodermata ia berkesan menghalang kehadiran atau memusnahkan virus patogenik. Pelbagai pemeriksaan perubatan menguatkan bukti empirikal untuk keberkesanan Gamat menyekat penyakit virus hepatitis.)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar